Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
August 14, 2012
Image Size
825 KB
Resolution
1048×2001
Submitted with
Sta.sh
Thumb

Stats

Views
1,041 (2 today)
Favourites
33 (who?)
Comments
99
Downloads
2
×

Shainbow has limited the viewing of this artwork
to members of the deviantART community only.

You can log in or become a member for FREE!

:new:
:star: When I mean by "cannot be harmed by other demonic forces" I mean you can't possess/manipulate/taunt him with your own demon OC because since he's already a demon and those are some of the natural powers of one- they cancel out on him. Any other powers your OC has would work fine against him! :D (Ex: Your OC can make a character sin, but that won't work on him. However, your demon OC knows water and physic attacks so that will do!)
:star: For those who have read the link below, he can't turn into a girl-form in this OCT. :<
:star: Added another weakness!
:star: So sorry >< I meant to say heat resistant on the Ref sheet (as in fire/lava/heat/ etc.)


Oh hello there guys! Guys, guess what? ... Yeah I'm attempting to join yet another OCT. ^^; It's just that they're so addicting! This time I will try Sohrab, because he hasn't been in any official OCTs at all actually XD.

:bulletyellow: :iconoctournamentofrings: Is the one I'm joining, yep. Anything I post there, just say'n, isn't going to be super canon to the story Sohrab is in! :la: Wish me luck! (plus I'll be drawing the comics, but they won't be super fabulous okay- just trying to prep up my comic-making skillz~)

Sohrab belongs to me!
Add a Comment:
 
:iconthetinyshow:
TheTinyShow Featured By Owner Mar 12, 2013
Can satan control sohrab?
Reply
:iconshainbow:
Shainbow Featured By Owner Mar 12, 2013  Hobbyist Digital Artist
Only when he has the means and opportunity -3- (so basically when he's sure the gods and goddesses aren't looking XD)
Reply
:iconvalethehowl:
ValeTheHowl Featured By Owner Oct 7, 2012
I'm sooooooooooo gonna lose! But it's worth it because I'll get to go against the Awesome Sohrab! xD
Reply
:iconshainbow:
Shainbow Featured By Owner Oct 7, 2012  Hobbyist Digital Artist
XD Thanks! But are you kidding me? Jolly is gonna OWN Sohrab!! T u T But fighting her is gonna be awesome!
Reply
:iconmaruminekochan:
MarumiNekochan Featured By Owner Sep 29, 2012  Hobbyist Digital Artist
Sohrab's demon form is soooo cute!!!
Reply
:iconshainbow:
Shainbow Featured By Owner Sep 30, 2012  Hobbyist Digital Artist
:la: I know right Thanks!
Reply
:iconmaruminekochan:
MarumiNekochan Featured By Owner Sep 30, 2012  Hobbyist Digital Artist
:meow:
Reply
:iconhelios485:
helios485 Featured By Owner Sep 23, 2012
Core*
Reply
:iconhelios485:
helios485 Featured By Owner Sep 23, 2012
Not forget to mention Sohrab also hates everyone as demonstrated by after he tries to apologize to Sohrab for picking on him as Umbradon.
Reply
:iconshainbow:
Shainbow Featured By Owner Sep 24, 2012  Hobbyist Digital Artist
Yeah my kid is such a grumpy child! >< Sorry 'bout Core!
Reply
Add a Comment: